Per tal de poder crear aquest projecte d’una forma global i crear un major impacte abarcant la major difussió publiciària i informació possible, hem dissenyat la nostra campanya en formats diferents que es complementen: un espot publicitari exposat al final d'aquesta pàgina, aquest blog en xarxa, un tríptic informatiu, un póster i una valla publicitària. Si el projecte es dués a terme, es tractaria de que els suports creats apareguessin alhora en diferents medis per així arribar a més quantitat de gent.
La campanya publicitària està adreçada a tot tipus de públic, i té un doble objectiu: per una banda, divulgar i donar a conèixer aquesta mesura de protecció, i per altra banda, intentar motivar les persones a realitzar un acolliment despertant un sentiment de solidaritat comprensió.
A continuació es presenten tots els formats esmentats
Portada tríptic
Contraportada tríptic
Valla publicitària
Póster
Si us ve de gust, també podeu votar, opinar, criticar,...
Hola, sóc una estudiant de 2n de batxillerat i estic fent el treball de recerca sobre l'acolliment familiar, m'agradaria que em puguessiu facilitar informació sobre l'acolliment.
ResponEliminaen tinc bastanta ja que formo part d'una família acollidora: d'urgència i dignòstic, però estaria molt agraïda si me'n faciliteu més!!
moltes gràciess!!