Dades personals

La meva foto
Barcelona, Catalunya
Som un grup d'estudiants de la Universitat de Barcelona de la diplomatura d'Educació Social, interessades en donar a conèixer tot el què cal saber sobre l'acolliment familiar

dijous, 18 de juny del 2009

Materials per a la difussió

Per tal de poder crear aquest projecte d’una forma global i crear un major impacte abarcant la major difussió publiciària i informació possible, hem dissenyat la nostra campanya en formats diferents que es complementen: un espot publicitari exposat al final d'aquesta pàgina, aquest blog en xarxa, un tríptic informatiu, un póster i una valla publicitària. Si el projecte es dués a terme, es tractaria de que els suports creats apareguessin alhora en diferents medis per així arribar a més quantitat de gent.

La campanya publicitària està adreçada a tot tipus de públic, i té un doble objectiu: per una banda, divulgar i donar a conèixer aquesta mesura de protecció, i per altra banda, intentar motivar les persones a realitzar un acolliment despertant un sentiment de solidaritat  comprensió. 

A continuació es presenten tots els formats esmentats 

Portada tríptic

Contraportada tríptic

Valla publicitària


Póster


Si us ve de gust, també podeu votar, opinar, criticar,...



1 comentari:

  1. Hola, sóc una estudiant de 2n de batxillerat i estic fent el treball de recerca sobre l'acolliment familiar, m'agradaria que em puguessiu facilitar informació sobre l'acolliment.
    en tinc bastanta ja que formo part d'una família acollidora: d'urgència i dignòstic, però estaria molt agraïda si me'n faciliteu més!!

    moltes gràciess!!

    ResponElimina